NAPIŠTE VŠE, CO BY BYLO MOŽNÉ ZMĚNIT K LEPŠÍMU, VAŠE NÁVRHY RÁDI UVÍTÁME.
Noryahu je i na facebooku.
pod jmenem: Noryahu bezva guilda
pridejte si nas do pratel.. budou tam fotecky:-)
Komentáře
Přehled komentářů
Fresa...Dena... vase prispevky jsou asi nejlepsi, slabina rollu je to, ze vyhrat muze nekdo kdo si ten eqip nezaslouzi z nakyho duvodu a malokdy leader zkontroluje komu tu vec dava... co se tyce toho ze nekdo je v guilde lowik a jde raid prvne a hned vyhraje trab T7,5 tak co... znate to treba ja byl OS 10man uz asi stokrat a neck na spell dmg bud nepadne nebo rollnu 3, ale tak s tim uz sem smirenej :D
Nove zavedeny pravidlo je, ze guild raid vede GuM nebo angels noryahu, takze na tyto leadery jen apeluji, aby se koukli kdo vyhral roll nez item rozdaji, aby se nestalo jak rikal Fresa ze saman vyhraje neco se spiritem, Hunter roluje o strenght a nekdo kdo dmguje rolluje o tank eqip...
Toť vše :-)
RE: loot
(Denaheir/Braenn, 14. 12. 2010 11:09)DeDe to by bylo asi úplně nejspravedlnější řešení :D :D :D. Ale myslim si že by se dosti lidem nelíbilo.:D
loot
(DeDeMC, 14. 12. 2010 0:38)mam reseni...ktere je jednoduche a ucine.veci co z padnou bossu nechame na miste a pujdem dal :DD dobry nE? :D
Loot
(Denaheir/Braenn, 13. 12. 2010 19:05)
Tak musim říct že Fresa to řekl krásně a přesně. Osobně když leadruju raid tak se snažim aby se rollovalo do main eq a až potom do off eq. Zdá se mi to jako nejlepší řešen pokud se nebudou zavádět DKP, proto pokud budu leadrovat tak to budu používat stále a teď ještě důrazněji. Tento systém má ale pár chybek . Ty jsou následující:
1. někteří healové chodí dost často "z donucení" i když sou primárně dmgové. např. Mighty (to je asi nejčastější případ ale neni jedinej)
To bych řešil tim, že se s leaderem NEŽ ZAČNE RAID domluví o jakej eq bude rollovat jeslti heal a nebo dmg. V průběhu raidu se to už nebude měnit. To bych ale řešil jenom doopravdy u lidí který sou takhle donucený to změnit. né že se někdo kdo celou dobu dělá dmg tak se rozhodne že v tomhle raidu začne zbírat heal/tank eq!!
2. problém je že hlavně v naxxu 25 chodí jeden 2 lidi jako dmg a u pár bossů jdou do tanku. To bych řešil tim, že na bosse u kterýho jdou za tanka budou budou rollovat o tank věci a u ostatních budou rollovat o dmg eq.
Další slabina tohohle systému je bohužel to, že tanci jsou 2-3 a healů je 5-6 (beru naxx 25) . Takže dostanou EQ s daleko větší pravděpodobností než dmg. Ale s tim se holt nedá nic dělat.
Jinak na závěr bych chtěl říct, že pokud budu dělat leadera tak tento systém budu dodržovat pokud mi někdo nenavrhne nějakej lepší. Protože se mi zdá značně nefér aby si např. někdo kdo v životě netankoval ani obyčejný hero odnesl z raidu T7,5 věc o kterou má zájem tank kterej pravidelně tankuje.
A za slohvku se dneska omlouvat nebudu. :D jen si to všichni přečtěte.
pekna slohovka
(DeDeMC, 13. 12. 2010 16:48)no....tak jsem to po hodine precetl :DDD a rekl bych ze jsi to vystihl ;) rozhodne se s tim rozdavanim lootu musi neco udelat...at uz DKP nebo jak bobo zminoval jednou council loot ci jak se to jmenovalo proste chtelo by to zmenu.
jezismarja
(Fresa, 13. 12. 2010 16:18)omlouvam se za duplicitu prispevku, nejak mi tu blbnul ten kontrolni kod
DKP a vubec cely nas styl rozdelovani lootu
(Fresa, 13. 12. 2010 16:15)
tak jsem se preci jen rozhodl, ze se k teto problematice taky vyjadrim.
co jsem tak pochytil z chodu guildy, tak jsem pochopil, ze dkp asi jentak nebudou..
ok, prijmam to, jen bych rad zduraznil jednu jejich velkou vyhodu, kterou jsem od nikoho z vas jeste neslysel a to, ze lidi by si brali z vlastni vule POUZE veci ktere opravdu potrebuji, jinak by si DKP radeji setrili na tu vec kterou chteji a opravdu se jim hodi, a zduraznuju ji predevsim z toho duvodu co jsem v nekolika poslednich raidech videl a udam par prikladu - NECHAPU z jakeho duvodu si hunter bere sekeru se strenght, ackoliv mu ten stat je narposto k nicemu a rollovalo o ni nekolik melee dmg ktere strenght potrebuji, nechapu z jakeho duvodu si paladin odnese trinket s hit ratingem, ktery pri zasahu dmg kouzlem zvysuje spell power a jeste u toho argumentuje tim ze ma i heal talenty :-D nechapu proc shamani rolluji o veci se spiritem ackoliv je chteji i lide kteri ten spirit potrebuji, shamanum je k nicemu, je pro ne jen prazdny stat bez jakekoliv hodnoty a takhle bych mohl pokracovat dal...
dobrym duvodem pro dkp je zkusenost z realu: hral nekdo poker se sirkama a real penezma? jestli ano tak vi co tim myslim.. jestli ne tak: sirky: nikdo si jich nevazi, vsazi ikdyz vi ze urcite prohraje, je mu jedno ze prohraje
penize: kazdy se o ne boji a sazi jen kdyz ma sanci na vyhru a kazdy tah si dukladne promysli
ROLL: je podle me taky dobry zpusob lootu, ALE za jedne podminky a tou je striktni dodrzovani main a off equipu, coz se tady naprosto nedodrzuje.. dobrym prikladem byl vcerejsi naxx, padnul healovaci prsten a rollovalo o nej snad 20 lidi, neveril jsem svym ocim a vsadim se ze o nej rollovali i lide kteri manu ani nemaji :-D na co se pak tem lidem ten loot dava? na to aby jim lezel v bance? (samozrejme jsou i pripady kdy ho vyhraje i nekdo kdo ho OPRAVDU potrebuje, ne ten kdo vidi fialovy item il213 a rolluje)..
co jsem pochopil: DKP nechceme, ok nemam zadne namitky
RESENI: zachovat roll, ale striktne dorzovat main a off eq, resilo by se to tak, ze by si kazdy povinne napsal do sveho note pouze sve MAIN talenty (z duvodu toho aby to bylo lehce dohledatelne) a do nej by mel pravo rollovat.. do RW by se psalo roll main eq a v pripade ze by danou vec nikdo do mainu nechtel tak az potom by se rollovalo do offu.
PS. omlouvam se za: diakritiku, interpunkci - psal jsem to stylem toku myslenek :-D a predevsim za delku (proste jsem musel napsat vse co si o tom myslim):-D
Prosim o vase nazory vas vsech a o vyjadreni nekoho kompetentniho
(tedy pokud to nekdo z vas dokazal precist cele) :-D
DKP a vubec cely nas styl rozdelovani lootu
(Fresa, 13. 12. 2010 16:14)
tak jsem se preci jen rozhodl, ze se k teto problematice taky vyjadrim.
co jsem tak pochytil z chodu guildy, tak jsem pochopil, ze dkp asi jentak nebudou..
ok, prijmam to, jen bych rad zduraznil jednu jejich velkou vyhodu, kterou jsem od nikoho z vas jeste neslysel a to, ze lidi by si brali z vlastni vule POUZE veci ktere opravdu potrebuji, jinak by si DKP radeji setrili na tu vec kterou chteji a opravdu se jim hodi, a zduraznuju ji predevsim z toho duvodu co jsem v nekolika poslednich raidech videl a udam par prikladu - NECHAPU z jakeho duvodu si hunter bere sekeru se strenght, ackoliv mu ten stat je narposto k nicemu a rollovalo o ni nekolik melee dmg ktere strenght potrebuji, nechapu z jakeho duvodu si paladin odnese trinket s hit ratingem, ktery pri zasahu dmg kouzlem zvysuje spell power a jeste u toho argumentuje tim ze ma i heal talenty :-D nechapu proc shamani rolluji o veci se spiritem ackoliv je chteji i lide kteri ten spirit potrebuji, shamanum je k nicemu, je pro ne jen prazdny stat bez jakekoliv hodnoty a takhle bych mohl pokracovat dal...
dobrym duvodem pro dkp je zkusenost z realu: hral nekdo poker se sirkama a real penezma? jestli ano tak vi co tim myslim.. jestli ne tak: sirky: nikdo si jich nevazi, vsazi ikdyz vi ze urcite prohraje, je mu jedno ze prohraje
penize: kazdy se o ne boji a sazi jen kdyz ma sanci na vyhru a kazdy tah si dukladne promysli
ROLL: je podle me taky dobry zpusob lootu, ALE za jedne podminky a tou je striktni dodrzovani main a off equipu, coz se tady naprosto nedodrzuje.. dobrym prikladem byl vcerejsi naxx, padnul healovaci prsten a rollovalo o nej snad 20 lidi, neveril jsem svym ocim a vsadim se ze o nej rollovali i lide kteri manu ani nemaji :-D na co se pak tem lidem ten loot dava? na to aby jim lezel v bance? (samozrejme jsou i pripady kdy ho vyhraje i nekdo kdo ho OPRAVDU potrebuje, ne ten kdo vidi fialovy item il213 a rolluje)..
co jsem pochopil: DKP nechceme, ok nemam zadne namitky
RESENI: zachovat roll, ale striktne dorzovat main a off eq, resilo by se to tak, ze by si kazdy povinne napsal do sveho note pouze sve MAIN talenty (z duvodu toho aby to bylo lehce dohledatelne) a do nej by mel pravo rollovat.. do RW by se psalo roll main eq a v pripade ze by danou vec nikdo do mainu nechtel tak az potom by se rollovalo do offu.
PS. omlouvam se za: diakritiku, interpunkci - psal jsem to stylem toku myslenek :-D a predevsim za delku (proste jsem musel napsat vse co si o tom myslim):-D
Prosim o vase nazory vas vsech a o vyjadreni nekoho kompetentniho
(tedy pokud to nekdo z vas dokazal precist cele) :-D
DKP
(Nory, 13. 12. 2010 15:42)
Moj nazor na DKP jest takito,ponevac s vas vsetkich mam na wow,z nasej guildy najviac casu,tak v DKP by som bol asik na prvom mieste,a to verim tomu ze bi som bol kazdemu totalne v zuboch,cize aj kvoli tomuto som proti.
Co chodievam raidy posledny cas mozem zhodnotit ze sme sa vzdi zatial pekne dohodli alebo viriesili rolom,kazdemu sa hodi nieco ine,Raidlideri maju fakt mozok bo ja ho na fialovky nemam bo to neni ciel mojej hry to dobre viete ti co ma poznaju/ti co nevedia chcem full char set/.Ale rad bi som sa naucil lidrovat,ale ponekud tie fialove veci a taktiky mi robia velky problem,ale pomali sa to ucim.Takze DKP nie.Zvihodnenie tich co chodia raidy aktivne som ZA akim sposbom,akou formou to necham na vasom rozhodnuti a prisposobim sa vedsine.
EoE
(Denaheir , 10. 12. 2010 1:27)JJ konečně se nám povedlo přijít jak na něj. Ale asi je nějakje bugnutej :(. Protože ten souboj trval dýl jak 10 minut. A neni to jenom moje zkušenost. Prej ho v Erebosu dávali ve třetí fázi ve 3 lidech asi 20 minut. No a taky lidi který wipli ve 3tí fázy nedostali achiev. (Mě osobně to moc nevadí :D ale přece.....). Ale zase na druhou stranu ti samí lidé nedostali ani ID :D. Tak teď ještě dát thadeuse a saphirona na Nax 25 at můžem jít taky EoE 25 to je prej lehčí než 10. :D
EoE
(DeDeMC, 9. 12. 2010 14:43)prosil bych o upraveni Malygos - nedali vcera se podarilo malygose slozit a byl to guild raid
DKP
(DeDeMC, 9. 12. 2010 14:40)samozrejme yammo to ¨že někdo kdo jde raid po třetí bo víckrát dostane na věc větší nárok¨ je prece v poradku..cilem DKP neni aby hraci co jsou v guilde dele meli vetsi sanci odnest si z raidu co chteji ,ale jde o to ze kdyz se zavedou DKP hraci budou muset chodit raidy ,aby mohli neco vyhrat. a druha vec stava se ,ze naberem do guildy nekoho noveho on si s nama zajde jeden raid odnese si co potrebuje a huraa ma lepsi eq jde o guildu dal. kdyz bude dkp bude nucen jit s nama vic raidu ,aby si neco odnesl a potom si treba aji rozmysli jestli nechce zustat u nas ;) sorry za takovou slohovku :D ale tohle je muj NOVY nazor na dkp
.
(Yama, 4. 12. 2010 22:47)
DKP: Nikdy jsem nebyl zastáncem DKP systému. Jsem toho názoru, že bosse položí hráči v danou dobu, a proto mají nárok na roll všici. Nelíbí se mi, že někdo kdo jde raid po třetí bo víckrát dostane na věc větší nárok. Proto můj názor pro DKP je NE.
Nábor funguje, takže v krátkosti. Hráče přibírejte s rozumem, příliš mnoho lidí bude stejný problem jako s 10 mannem. Nedostane se do 25 manu a zase budeme tam, kde jsme byli a dva 25 manny nesložíme. Je faktem, že v současné době se on line počet hráčů pohybuje cca kolem 30, což je dobré. Svou práci dobře odvádí mysteryo, který nabor řídí, takže díky. Děkuji i všem Gum, kteří nové hráče usměrňují. Posílejte hráče na WEB, ať se seznámí s chodem guildy.
Yama
dkp
(hustr, 16. 11. 2010 15:20)ja myslim ze kdyz nekdo chodi raidy kazdy den aspon 1 raid a pakne naka pekna vec tak mu to vezme naka zelenka ktera si zajde 1 raid
:)
(Hurys, 15. 11. 2010 13:52)
tak ste se krasne vypovidali:-)
k Naboru klidne nabor udelam vzdy nekdo v guilde zustane a prida se k tem lepsim.. takze ano.
k DKP. na rovinu se mi vubec nechce.. myslim ze nejsme banda blbcu co potrebuji peniky aby si v raidu mohli koupit epic.. mame pusu a tou se snad zvaldnem domluvit.. je pravda zeleader musi mit malicko mozek a nehnat to opravdu jen pres roll ale to vsichni vite.. kazdopadne jak rekl Erutan rozhoduje vetsina takze pokud se vedeni guildy rozhodne pro DKP, sednu k PC a hodim to do provozu
k chybam se omlouvam:-) skola,holky,kamaradi a spousta dlasich blbosti mi moc nedovoluje aktualiovat:-) ale nebojte:D zmaknu vse..
ohledne 25 manu.. krasne ste to tu rekli ze staci planovat dopredu:) ale zkuste si to.. kdyz naplanuji raid 25 naxx na stredu (po prepoctu ID ) aby mohli vsici.. je nas tam 12 a muzem jit tak 10 man:-) kdyz to udelam v sobotu vecer je nas tam mozna 25 ale pulka lidi jit nemuze pac uz maj ID.. prestante chodit s worldem a verim ze sem schopnej to slozit:-)
jinak ne ja se za sloh neomlouvam jen si to hezky prectete:D jeste sem dotlacim yamika aby se vyjadril:-)
a sem rad ze se tu zacalo trosku debatovat..
s pozdravem Hurysek
RE:RE:chyba
(magatha, 15. 11. 2010 13:51)pravda dede a jeste bych poprosil huryse aby dal sartharion +2 draci :)
RE:chyba
(DeDeMC, 14. 11. 2010 20:13)
je tu vic chyb zizi napr.guild progress mame tam ze jsme jeste neslozili vrchni cast naxxu
Frostwyrm Lair
Sapphiron– nedali
Kel’Thuzad– nedali
chyba
(magatha, 14. 11. 2010 19:56)chci ohlasit chybu v sekci class leaders...shana uz neni v guilde proto neni class leader
DKP
(Mighty, 14. 11. 2010 19:18)Souhlasim, ze na 10man je dkp na prd a je asi lepsi roll nebo domluva :) Ale myslel sem to jen dobre ;) Hlavne kvuli tomu, ze by to mohlo nenasilne donutit trosku ty lidi chodit.Vim ze kazdy nema kupu casu jako treba ted ja a to beru :) Taky treba nemuzu vikendy a jini ano....... K tomu naboru:Sem jednoznacne pro :D A kdyz budem chtit chodit 25man bude lepsi se domluvit presne jak psal Eru...par dni dopredu a ne ze se den predem objevi guild message ze se neco jde.Treba se takhle ty lidi budou snazit si cas aspon na chvilku udlat :)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64
dkp
(Erutan, 14. 12. 2010 21:51)